utorak, 13.07.2010.

Pozdrav iz Rovinja

Samo da prvomajski uranak skinem sa dnevnog reda!

A i da se podsjetim kako je Istra divna...i da ne zaboravim na obećanje dano samoj sebi da se vratim u Istru, da je malo bolje upoznam...baš da vidim da li je stvarno tako lipa!
Dakle, ovlaš dogovoren odlazak u Rovinj sa @Suncokretom2, kojemu nisam pridavala veći značaj, na kraju se i ostvario!
Naime, poznata sam po tome da ne znam reći ne (začuđujuće da imam samo jedno dijete!), tako sam dogovorila i ovo putovanje!
Međutim, @Suncokreta2 je kupila karte za katamaran i više nije bilo uzmaka. Radni dan pred polazak je bio "petobrzinski",frkovit...
@Suncokreta je sve organizirala, ja sam samo tribala kupiti karte do Zadra!
Autobus je kretao u 11:30....u 11:05 sam bila još uvijek u uredu! Primila sam njen poziv da se mora vratiti do ureda
jer je zovu iz Zagreba...ali, da svejedno kupim karte jer će ona to sa Zg-om riješiti!
Ajme...nisam joj smjela priznati da nisam ni blizu kolodvora!
Međutim, kao i uvijek, panika je moje uobičajeno okruženje...uspjele smo se, konačno, smjestiti u bus i krenuti...
Započeo je moj mali godišnji odmor!
Bez hrane...bez kave...bez cigareta...ali sa (relativno) punim takuinom.
Krenule smo u susret avanturi uz moto : "Važno je ponijeti dokumente i lovu"!!!
E...ali nismo računale da sve do Pule nećemo imati priliku iskoristiti ni jedno ni drugo!
Putovanje je bilo turbo zanimljivo...puno smija...zajebancije...onome ko poznaje @Suncokretu2,
ne trebam objašnjavati zašto..ko je ne poznaje, mora mi virovat na neviđeno!
I...poslije gotovo 10 sati putovanja...stižemo u Rovinj! Znam, reći ćete da bi neko do Australije došao za to vrime...
je..al' mu ne bi, sigurno, bilo tako zanimljivo ...hehehe
Naravno..u Rovinju sam odmah kušala tartufe...nisu loši...za mene, ali jesu za moj takuin! Nema veze,
naučila sam u životu sama plaćati svoja iskustva belj
Konačno, susret sa dragom domaćicom..i početak trodnevnog ženskog druženja...
tri mačke (slobodna sam nas poistovjetiti sa savršenim stvorenjima) i kujica Roza! sretan
Uslijedila su tri predivna dana, u predivnom gradu sa predivnim curama...khm..malo se ponavljam!

Vidite koliko smo umorne bile kad smo stigle...oborilo nas s nogu




Predivne rovinjske kaletice





Dupini...delfini...



More i nije nešto...ali, našle smo mi sebi malu valu



Crkva Sv. Eufemije po kojoj su pomorci, navodno, prognozirali vrime!




U povratku smo se zadržale u Zadru. Zadar mi je uvijek bio nešto posebno...trenutačno pogotovo (al' to je neka druga priča).

I Zadar konja za trku ima! Zadarska ulica.







Ovo je @Suncokreta2 kriva šta se nakrivia

Sad moram nešto i priznati...ne volim one zadarske orgulje...valjda sam jedna od rijetkih...ali, meni su zvukovi koje proizvode zastrašujući. Sad će me arhitekti razapeti...al', ja sam to morala izgovoriti!



Ovaj post je napisan sa odmakom od dva mjeseca...ponestalo mi inspiracije, ali...neka ostane zabilježeno mah
- 06:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.